FAQ

Zamówienia i Zwroty

1. Jak mogę złożyć zamówienie?

Wystarczy wybrać produkt, dodać w swoim rozmiarze i ulubionym kolorze do koszyka i kliknąć “zamów”.

2. Jak mogę anulować lub zmienić moje zamówienie?

Można to zrobić na liście swoich zamówień po zalogowaniu do swojego konta.

3. Z kim mam się kontaktować, jeśli mam jakieś pytania?

Prosimy o kontakt z naszym zespołem poprzez formularz kontaktowy lub telefonicznie: KONTAKT.

Informacje o wysyłkach

1. Jakie metody wysyłki są dostępne?

Wszystkie paczki wysyłamy kurierem DPD. Wysyłka jest płatna tylko do pewnej kwoty, potem jest darmowa.

3. Jak śledzić moje zamówienie?

Informacje o tym są podane na liście zamówień w ustawieniach Państwa konta.

Informacje o płatnościach

1. Jakie metody płatności są akceptowane?

Bezpiecznie płatności kartą poprzez system Przelewy24, Blik, transfery bankowe, przelewy i odbiór za pobraniem (gotówka).

2. Co się dzieje, jeśli występuje błąd cenowy?

Skorygujemy to w trybie priorytetowym. Najlepiej się z nami skontaktować.

3. Co robicie z przekazywanymi przeze mnie informacjami?

Przetwarzamy je tylko i wyłącznie w celu obsługi zamówień. Więcej można przeczytać na stronie Regulaminu Sklepu i Polityki Prywatności.